Bangkok en Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Carla Heerema - WaarBenJij.nu Bangkok en Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Carla Heerema - WaarBenJij.nu

Bangkok en Chiang Mai

Door: Carla Heerema

Blijf op de hoogte en volg Carla

09 Juli 2012 | Thailand, Chiang Mai

Heey allemaal!

Ik leef nog! Heb een goede vlucht naar Bangkok gehad! Op het vliegveld direct Georg ontmoet, een meid uit Oostenrijk, direct taxi genomen en hostel gezoht samen! In Bangkok elke dag dingen bekeken en elke avond weer met ander gezelschap leuke avonden gehad! Het is heerlijk hoe open iedereen is als je verteld dat je alleen reist, contact maken is super makkelijk! We hadden hostel bij Khao san road, een plek waar elke backpacker heen gaat. 1 Dagrondgelopen en 1 dag wat tempels enzo bekeken, maar ik ben toch niet zo'n Buddha fan!:P De derde dag eigenlijk veel te laat wakker geworden door een gezellige avond met 2 Nederlanders daarvoor. Vervolgens een nachtbus genomen naar Chiang Mai. De eerste dag met Sergio, een argentijn die ik in de bus had ontmoet, een scooter gehuurd en van alles bekeken (leeuwen,waterval, Chang Mai, etc).De volgende dag samen met hem en een groep een trekking gedaan! Was vrij pittig, 2 uur lopen per dag bleek ieeeetsje meer te zijn!Afleiding gekregen door spaanse les te nemen onderweg:D Wel leuke dingen gedaan! Vlindertuin bekeken, lopen door de jungle, olifant rijden, zipling, raften, zwemmen onder waterval, rivier als douche gebruiken, overnachten in een longneck dorp (vet raar om de nekken van die vrouwen te zien) en bang voor enorme spinnen zijn!haha! Vandaag met Julien (een fransejongen die Sergio en ik eerder tegen waren gekomen) op de scooter nog meer tempels, locale dingetjes bekeken!Morgen gaan Sergio en ik opweg naar Laos! Ik zal proberen nog snel wat foto's te plaatsen! maar we gaan zo eten....weer op zoek naar een locaaltentje om nog minder dan 1 euro voor een maaltijd te betalen!:D Mijn maag verdraagt het ook super goed al! dus das helemaal fijn!

Ik ga ff afsluiten!! Hoor de verhalen wel via de mail;)Om mij hoef je je in ieder geval geen zorgen te maken!:D Het gaat super hier! Denk en droom al in het engels....als ik Nederlanders tegenkom praat ik gewoon in engels terug! haha Heeeel erg al na 1 week, ook mijn zinsopbouw is telkens in de war!:P

Nou mensen!Iklaat snel weer van me horen, zal wel niet altijd zo druk zijn als deze eerste week!

Dikke knuffel!

  • 09 Juli 2012 - 12:39

    Sanne D:

    He Carla! Super dat je het zo naar je zin hebt! En wat heb je al veel gedaan hee!! Enjoy! Of had je liever dat ik mn berichtje in het engels type? Da's natuurlijk ook geen probleem! ;)

    Have fun! X

  • 09 Juli 2012 - 14:20

    Gerdie:

    Lekker verhaal Car, zo te zien ben je lekker aan het genieten. Top! ga zo door. x

  • 09 Juli 2012 - 15:33

    Kitty:

    Fijn dat je het zo naar je zin hebt! En leuk dat je zo snel al geen normaal Nederlands kan praten, wordt alleen maar erger;) Geniet er nog van en oefen vooral veel Spaans ;)
    Liefs!!

  • 09 Juli 2012 - 15:33

    Janne:

    Wst wel dat het helemaal goed zou komen met jou! Wat heb je ook al veel gedaan n een week he..heerljk! Nou, lekker geneten en s de Sergo wat:)?

  • 10 Juli 2012 - 18:10

    Agien:

    Mooie verhalen!! Geniet er lekker van. Vraag Sergio of hij goed op je past..... Liefs, mama

  • 11 Juli 2012 - 14:43

    Diana:

    Hey meid!
    Wat gaaf, dat je al zoveel leuke dingen hebt gezien, meegemaakt! Ben benieuwd naar je foto's!!!
    Genieten daar! Maar dat doe je cker!
    liefs

  • 11 Juli 2012 - 18:07

    Robert Vd S:

    Hoi Carla,

    Hoorde van Eef en Gert dat je aan je reis bent begonnen.. Ze vertelden ook dat je richting Darwin (aus) gaat. Heb je al enig idee wanneer je daar bent?? zelf vertrek ik half augustus naar australie..

    Geniet nog even van Thailand!!!

    gr, Robert

  • 11 Juli 2012 - 21:11

    Agien:

    Hoi Car, ik hoorde dat je geskypt hebt met Daniëlle! Leuk...Wij gaan het ook een keer proberen... De komende dagen ben ik in Frankrijk. Ik zie op je site dat de temperatuur daar goed is. Hier is het niet zo super met veel regen voor de boeg dit weekend. Wil je me nog even laten weten waar je parkeerpasje is? Ik heb al je jassen uit de weekendtas gehaald en in de kast gehangen van de muziekkamer en je sjaals gewassen. Als je terugkomt kun je fris en fruitig de winter in.....
    Liefs, mama

  • 13 Juli 2012 - 11:44

    Siebrand:

    ¡ Disfrute! Agradable leer tu historia.

    Saludo!

  • 23 Juli 2012 - 22:50

    Gert En Eef:

    Hey meissie!

    Leuk om te lezen allemaal, op Khao san road heb ik ook rond gebanjerd. waar je nu bent heb ik geen idee van, maar het leven van dag tot dag is heerlijk! Leuk te zien dat het contacten ook lekker vlot gaat, maar niet met engerts in zee gaan heh, dan moet je bellen en dan komen we ff langs om foei te zeggen. Wij gaan waarschijnlijk naar Frankrijk touren en misschien nog wat verder. We zijn erg benieuwd naar de rest van je verhalen, en nog belangrijker.....foto's!! :) .

    Have fun en geniet van alles wat je meemaakt!

    Gert en Eveliene

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Chiang Mai

Thailand, Laos, Australie & Fiji!

Recente Reisverslagen:

28 November 2012

Indonesie

30 Oktober 2012

Australie en Indonesie

13 September 2012

Australie!

10 Augustus 2012

Koh Tao/Koh Pangang/Koh Samui

27 Juli 2012

Laos + Koh Tao
Carla

Actief sinds 22 Juni 2012
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 6093

Voorgaande reizen:

01 Juli 2012 - 01 December 2012

Thailand, Laos, Australie & Fiji!

Landen bezocht: